29. 12. 2013

Catrice- 420 Dirty Berry

Dnes robim nechtový post. Kúpila som si pred nedávnom nový lak od Catrice v odtieni 420 Dirty Berry. Bol v zľave, tak som ho zohnala za niečo menej ako 2€..Bohužiaľ tento lak už zrejme nezoženiete, pretože bol v limitovanej edícii, no i tak sa chcem podeliť o túto nádhernú farbu! Neviem prečo mi tak dlho trvalo kým som ho použila, ale túto farbu som si zamilovala hneď! Je to krásna fialovo-modrasto-strieborná farba s trblietkami! :)



Na nechtoch mám 3 vrstvy laku (to ja vždy tak, pre uistenie, že bude farba perfektná :D), no stačili kľudne 2..mám navyše top coat, resp. priesvitný lak na tom od NYC. Vďaka tejto celej kombinácii mi na nechtoch tento lak drží perfektne už  4. deň bez najmenšieho poškodenia! :)
Odpustite moje škaredé nechty, ale kvôli skúškovému som si ich radšej ostrihala, 
ako prevencia, aby som si ich neokusovala :D

Overall, som s nim veľmi spokojná a normálne sa mi ho nechce dávať dole...Má v sebe krásne holografické trblietavé prvky, ktoré dodávajú celému laku jedinečný šmrnc :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára