19. 8. 2013

Dermacol Love Lips recenzia

Dermacol love lips sú teraz horúcou novinkou na slovenskom trhu (hlavne preto, že sú akousi napodobeninou Baby Lips od Maybelline, ktoré sa k nám bohužial nedostali), preto som sa rozhodla, že spravím na ne recenziu..

Začnem najskôr balením. Vyzerá sviežo a mlado, troška lacno, ale za 3€ nemožem čakať balenie ako od Chanel. Design je celkom okopírovaný od Maybelline Baby Lips.



Predávajú sa v 6tich odtieňoch, ja mám dva odtiene: 02 Liebe a 05 Amor. Všetky názvy sú "láska" v inom jazyku..Niet pochýb, prečo sa volajú LOVE lips. Každý z odtieňov má inú vôňu. 02 je skôr taká hroznová a 05 príjemná ovocná..



Čo sa týka pigmentácie, bola som veľmi milo prekvapená. Farbu majú výraznejšiu ako ostatné "tinted lip balms", ktoré som doteraz vyskúšala.. Plusom je aj to, že majú ochranný faktor 15, čo v týchto letných dňoch je vždy veľká výhoda.

viac prejdení balzamom po ruke

jedno prejde balzamom po ruke

02 Liebe

05 Amor

Aby som ale nehovorila iba pozitíva, mínusom tohto balzamu je to, že je tak extrémne krémový, až sa v lete topí a často sa láme. To sa stalo s mojím prvým zakúpeným balzamom, celý sa zlomil, ale ako vidíte, mám ich natoľko rada, že som si kúpila hneď ďalší :)

Takže ako zhrnutie na koniec, som s nimi veľmi spokojná a milo prekvapená, ideálne na každodenné nosenie a pre tých, ktorý nemajú radi výrazné farby na perách, iba letmé sfarbenie a užasnú hydratáciu. Rozhodne odporúčam :)

5 komentárov:

  1. Milujem tvoj blog. Každý deň skoro kazdy den kukam co je nove. Teraz pridavas tak pomenej asi nemáš čas. Tak ale teším sa na ďalšie tvoje príspevky:) by Zuz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja este nemam ziaden ale lakaju ma vyskusat :)

    Pozývam ťa na Weleda giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/weleda-peeling-super-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pekná recenzia :) Ale zaobídem sa aj s lacnejšími ;D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Majú roztomilý obal :)

    http://margifashion.blogspot.cz/2013/08/giveaway-s-desigual.html#comment-form

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jsou super, taky jsem na léto jeden pořídila, jsem ráda hlavně za to SPF :)

    OdpovedaťOdstrániť